Odlazak kod stomatologa je za većinu ljudi stresno iskustvo. Jako svetlo upereno pravo u lice, mašine koje ispuštaju nimalo prijatne zvuke, nečije ruke u Vašim ustima dok se vilica polako koči zbog toga što je širom otvorena bar dvadeset minuta… Sve ovo su su činjenice sa kojima znamo da moramo da se susretnemo, ali to ih ne čini manje neprijatnim. Upravo zato je pravilan pristup stomatologa izuzetno važan pri svakoj, i najmanjoj intervenciji. Dobro urađen posao je naravno primaran, ali ono što vrhunske stomatologe izdvaja od onih dobrih je nešto drugo, a to je odnos sa pacijentom.
Objašnjavanje procedure koja će se raditi do najsitnijih detalja, u terminima koje pacijent razume je sledeća bitna stvar – na ovaj način se gradi veza doktor – pacijent i uspostavlja se odnos pun poverenja. Vrhunski stomatolog će prepoznati trenutke kada u toku rada treba da napravi pauzu, povede razgovor o nečemu što će odvratiti pažnju ili našaliti se, da bi umanjio tenziju i olakšao pacijentu u kritičnim trenucima. Pored ljudskog faktora, veliku ulogu u poboljšanju usluge igra i tehnologija.